Sunday, February 15, 2009

panggilan dinanti

ari ni shabat2 bertAnya kabar akAn aku..
terkelu lidah ingIn ku luah kan kIsah sebEnar..
tangisan tak perlu ku cerita lagi..
tiap patah ku kata diiringi titisan rindu dan luahan hati
rahsia terselongkar jua..
mungkin kebingungan bila menerpa warkah ku..
hanya disini ku luahan ..seakan tiada teman..
mungkin kebiasaan dengan shabat karib tahu selok belok akn dri ku..
mgkin kli ni bla eiltyzam dicipta..
terciptalah aku sebenar..hendaknya..insyaallah...
ku tetapkan pendarian ku..eiltyzam ku..
ingan bersua...tp mgkin sahabat kesibukan dengan kerja amal nun disana..aku memahami
aku hanya akur akan berita dari utusan mesage..
ku fikir baik untuk sahabat sayang ku..aku tak mampu ku kisah kan smua pada shabat
hanya tuhan saja yang tahu..
ajal tak tau bila..
benak pikirn ku..sanggupkah aku bertemu dgn NYA...
layak dah aku yng bertimbun dosa ni..
kerdilnya diri ini..
aku takut jua..
takut tak sempat bersua dan berseloka seakan dulu..
mungkin tawa ku sudah berubah..
kini ku makin kenali siapa aku..
sihat kah aku sebnrnya..???
terima dan reda ku lembutkan hati ku seorang diri disini..doa tak putus
ingin tiap tatapan ku berjumpa sahabat rapatku..untuk ku luahkan..
apakan daya kite dijalan jihad mencari ilmu masing2..

SALAM RINDU BUAT SAHABAT JAUH DI semenanjung..

No comments:

Post a Comment