Saturday, February 21, 2009

masSage SAHABATKU 7:23:06 pagi

"salam..sin,abah aku dah xde dh.tlng smpaikan ko shbt2 kte hk laen deh..aku harap ko mu dh cz aku xdey etep..aku mintak doa dri shbt2 utk arwah ayah aku.time kash sin"

msg pendek memb uatkan aku tersetak..
msg pling awl ak dapt pgi ni..
tergamam aku sekejap di blik tv tengok rncngan motivasi pagi..
buatkan aku merasakan aku dttempat nya..
aku tau cmne keadaan shbat karib ku wktu itu..
aku amt knl dia..
aku anggap dia bagai adik beradik ku..
walaupun aku berjauhan..
tak ku lepaskan..
tahlil dan alfatiah pada ayahmu shbtku..
aku merasai sedih mu shabat..

usah kau bersedih shbatku..
walau jauh hti ini sentiasa bersama mu..
allah itu maha berkuasa..maha mengetahui..
"tiap2 g berjiwa akan merasakan mati.kami akan menguji kmu dengan ujian keburukan & kebaikAn(sbg ujian yng sebnrnya)dan hnya kmilah kmu dikembalikan"_al-anbiya':35

SABAR LAH SAHABAT KU..
TENANGKAN JIWA MU DENGAN PERMEGIAN ORG YNG KAU SYNGI..AYAHMU..
SENTIASA BERDOA K..

No comments:

Post a Comment