Tuesday, February 10, 2009

kenapa aku???

kenapa aku KAU pilih untk di jalan MU..
aku tak layak.. ak tak mampu..tiap saat di pikiran
kerna ku mengerti akan kekurangan diri..
kerdilnya diri untuk ku tegakkan agama ini..
pikir pendek...siapa aku??
pikir panjang...jawpannya aku wajib tegak agamaNYA di bumi ini..
sebenarnya hidayah buat ku dan sahabat tersayang..
kerna ku sayang sahabt ku..ku saynag jua diri ku..
bukan senang nak senang..
bukan susah nak susah...
tapi bukan susah nak senang ..
tepuk dada tanya iman?
ku akui iman ku nipis lagi..masih aku menanti bila ia nak menebal..
menanti pun tak kesudahan...
tunggu sampai maut tiba..tak ad guna nya..
sekarang apa ku paham..ku gerak kan langkah untuk agama ku..
bukan senang nk cari kekuatan..
tapi sedarlah sebenar benar kekuatan sudah ada dalam diri kita..tahu dan lakukan..

No comments:

Post a Comment