Sunday, September 5, 2010

aku tak teristimewa

Aku tak teristimewa

Aku insan yang biasa

Tiada apa pada aku

Aku hanya insan yang lemah

Diri ini dikenali disukai,didampingi juga dibenci

Kekurangan dan kelemahan memang sifat empunya diri ini

Tak terdaya ku menjadi insan teristimewa

Sikap ku melemahkan mu

Petah ku mematahkan mu

Ku banyak menyusahkan mu

Ku banyak mlemaskan mu

Sahabat ini tak teristimewa buat mu

Maafkan ku sahabat

Ku melangkah dunia pancaroba

Dunia yang ku tak ketahui penghujungnya

Tidak ku ketahui apa dihadapanku

Tinggi tekad azam dan tawakal ku seorang diri hanya DIA yang tahu tersirat dan tersirat

Aku bukan teman yang teristimewa buat mu sahabat ku

Ku ulurkan kemaafan jika ada sepanjang persahabatan ini silap ku pada mu sejak pertemuan kita

Maafkan ku ku sahabat tak tertistimewa buat mu

Ku rela jika itu kau katakan pada ku

Kerna ku tahu siapa aku

Siapa aku di sisimu

Siapa aku dalam hidupmu

Siapa aku dalam doa mu

Siapa aku sepanjang hidup mu

Ku tahu tak bila lagi kita dapat bersma

Ku khuatiri waktu tidak menentu ajal kunjung tiba

Jika ku pergi dulu maafkan ku segalanya

Jika mu pergi dulu ,ketahui kau tetap di hati ku

Walaupun ku tahu ku bukan sahabat teristimewa buat mu

Salam pemergian

Salam penghijrahan buat ku

Terimalah sekadar penghibur dunia sementara buat diari kecil mu

salam

pesan terakhir dARI ku untuk ku dan mua jua..


No comments:

Post a Comment