Saturday, March 27, 2010

BabY BOY untUK TOK ayAH N MOK Tok

salam taaruf dengan anak saudar ana...
syukur pada Allah..selawat dan salam pada junjungan nabi muhammad,kuarganya dan shabtnya..
alhamdulilah kurniaan Allah pda tok ayah n mok toh 6 cucu sekarang...
5 puteri dan seorang putera..
anak abg jib abg sulung isternya kak na..dikurniakan 3 puteri yang hiperactive semuanya ..najiah,nabilah dan nasyitah..anak cik tah ..kak sulung dan suaminya abg mad seorang puteri yang comel lagi sihat.. ruqayyah..
insyallah dalam kandungan kak tah dah 3bulan...ank abg ke 2 ..ammu dan isternya kak mai mempunyai seorang puteri yang cute...mardhiyyah..dan yang terbaru lahir 22/3/2010 ni Adam bin Airmyzan..ank cik mah kak ke 2dansuaminya abg mi..

AYAH SIN SAYANG KORANG SEMUA>>>








buat renungan bersama doa2 dalam ayat2 alquran..jom sama2 hayati dan amalkan..

surah an-naml ayt 19

"wahai tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur terhadap nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada kedua ibubapaku dan supaya aku tetap mengerjakan amal baik yang Engkau redhai,dan masukakanlah aku dengan limpah rahmatMu dalm golongan hamba-hambaMu yang baik"

surah al-baqarah ayat 127-128

"wahai tuhan kami,terimalah daripada kami(amal kami),sesungguhnya Engkau Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.wahai Tuhan kami! Jadikanlah kami berdua : orang-orang Islam (yang berserah diri) kepadaMu ,dan jadikanlah daripada keturunan kami: umat Islam (yang berserah diri) kepadaMu,dan tunjukkanlah kepada kani syari'at dan cara-cara ibadah kami,dan terimalah taubat kami; sesungguhnya Engkaulah Maha Penerima Taubat lagi Maha Mengasihani"

No comments:

Post a Comment